REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na zakup 300 nowych wagonówartykuł
Pokaż artykuł
PKP Intercity otworzyło oferty w przetargu na zakup 300 nowych wagonów
Zostały otwarte oferty składane w przetargu na zakup 300 nowych wagonów, z prawem opcji na dodatkowe 150, dla PKP Intercity. To największy w historii przewoźnika, pod względem liczby pojazdów, przetarg taborowy. Oferty złożyło 2 producentów taboru. Odbiór wszystkich wagonów powinien nastąpić nie później niż w terminie 96 miesięcy od dnia zawarcia umowy. PKP Intercity założyło na realizację projektu kwotę 2 mld 844 mln zł brutto (4 mld 266 mln zł brutto z opcją).
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
[Kraków] Przejście podziemne pod ul. Lubiczinwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Przejście podziemne pod ul. Lubicz
Kraków, Śródmieście
[Kraków] Przebudowa skrzyżowania pod Teatrem Bagatelainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Przebudowa skrzyżowania pod Teatrem Bagatela
Kraków, Śródmieście
Panattoni Park Toruń IIinwestycja
Pokaż inwestycję
Panattoni Park Toruń II
Toruń, Odległa
[Kraków] Budynki Mieszkalne "BUDOPOL" Ul. Wielicka - "DOM POD KOPCEM"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynki Mieszkalne "BUDOPOL" Ul. Wielicka - "DOM POD KOPCEM"
Kraków, Podgórze
[Warszawa] Kupić, Wybudować, Zamieszkaćartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kupić, Wybudować, Zamieszkać
Własna działka pod budowę domu staje się coraz bardziej atrakcyjną opcją dla tych wszystkich, którzy...
firma
Pokaż firmę
a.b.&a.b.
Wrocław, dubois 20/2
firma
Pokaż firmę
CEMEX POLSKA Sp z o.o.
Łopuszańska 38D
PKP PLK rozpoczynają przebudowę mostów i wiaduktów między Czernicą Wrocławską i Siechnicami [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK rozpoczynają przebudowę mostów i wiaduktów między Czernicą Wrocławską i Siechnicami [ZDJĘCIA]
Sprawniejsze będą przejazd i przewozy ładunków koleją na trasie z Wrocławia przez Jelcz do Opola. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczną przebudowę mostów i wiaduktów – pomiędzy Czernicą Wrocławską i Siechnicami. Zakres prac wymaga zmian w kursowaniu pociągów. Inwestycja za ponad 41 mln zł netto realizowana jest ze środków budżetowych.
Województwo dolnośląskie planuje odbudowę linii kolejowej nr 372 z Bojanowa do Góryartykuł
Pokaż artykuł
Województwo dolnośląskie planuje odbudowę linii kolejowej nr 372 z Bojanowa do Góry
Województwo dolnośląskie planuje odbudowę linii kolejowej nr 372 z Bojanowa do Góry. Jednym z ważniejszych kroków przy realizacji tej inwestycji jest budowa wiaduktu nad drogą S5, która przecina nieczynną obecnie linię kolejową Bojanowo - Góra Śląska. Do pokrycia kosztów wybudowania wiaduktu zobowiązała się Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Porozumienie w tej sprawie z GDDKiA podpisali Cezary Przybylski, Marszałek Województwa Dolnośląskiego i Tymoteusz Myrda, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego.
Łącznica kolejowa w Kalwarii Zebrzydowskiej ułatwi podróże na trasie z Krakowa do Bielska Białej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Łącznica kolejowa w Kalwarii Zebrzydowskiej ułatwi podróże na trasie z Krakowa do Bielska Białej [ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły budowę nowej łącznicy, która od 11 czerwca zostanie oddana do użytkowania. Dzięki inwestycji, sprawniejszy będzie ruch kolejowy. Czas przejazdu pociągiem skróci się o co najmniej 11 minut na trasie łączącej Małopolskę z woj. śląskim. Przedsięwzięcie PLK S.A. za blisko 23 mln zł netto współfinansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PUN-y na torach – modernizacja kolei w Polsce nabiera tempa! [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PUN-y na torach – modernizacja kolei w Polsce nabiera tempa! [ZDJĘCIA]
Nowoczesne maszyny do wymiany nawierzchni pozwolą Polskim Liniom Kolejowym S.A. realizować pierwsze etapy potokowej wymiany 150 km torów jeszcze w 2025 roku. Choć jedna z trzech maszyn uległa awarii, prace nie zostały wstrzymane – dzięki dwuzmianowemu systemowi pracy i zaangażowaniu dwóch pozostałych jednostek, prace postępują zgodnie z harmonogramem.
PUN zmienia kolej. Precyzja na kolejnych lokalnych trasachartykuł
Pokaż artykuł
PUN zmienia kolej. Precyzja na kolejnych lokalnych trasach
Kolejne odcinki linii kolejowych zyskują nowe oblicze. Na Magistrali Podsudeckiej i trasie Tomaszów Mazowiecki – Radzice trwają intensywne prace torowe z wykorzystaniem maszyn PUN. Polskie Linie Kolejowe wymieniają stare szyny i podkłady, stabilizują tor, oczyszczają tłuczeń. Efekty? Szybsze i cichsze podróże, większy komfort i uniknięcie przyszłych ograniczeń prędkości.
Linia do Złotoryi z nowymi możliwościami – zmiany na lepsze w programie Kolej+artykuł
Pokaż artykuł
Linia do Złotoryi z nowymi możliwościami – zmiany na lepsze w programie Kolej+
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. nie rezygnuje z rewitalizacji linii kolejowej Legnica – Złotoryja – Jerzmanice-Zdrój. Po ustaleniach z Urzędem Marszałkowskim zdecydowano się rozszerzyć zakres inwestycji. Dzięki PLK do Jerzmanic-Zdroju dojadą cięższe składy towarowe, a sama stacja będzie przygotowana do kolejnych inwestycji planowanych przez samorząd w kierunku Wojcieszowa i Lwówka Śląskiego.
Umowy, projekty, wykupy, budowa. Oto, co w tym roku dzieje się w Programie CPKartykuł
Pokaż artykuł
Umowy, projekty, wykupy, budowa. Oto, co w tym roku dzieje się w Programie CPK
Ponad 1500 hektarów zakupionych w ramach Programu Dobrowolnych Nabyć, kilkadziesiąt podpisanych umów, milionowe dofinansowanie z funduszy unijnych, odbiory projektu budowlanego lotniska i dworca kolejowego, do tego trwające prace budowlane w Łodzi przy tunelu dalekobieżnym i zaawansowane projektowanie 480-kilometrowej linii „Y” łączącej Warszawę z Łodzią, Wrocławiem i Poznaniem – to tylko część działań realizowanych w ramach projektu Centralnego Portu Komunikacyjnego z ostatnich 11 miesięcy.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
REKLAMA